אודות חטיבת המוקדים של טלכלל

הפעילות של חטיבת המוקדים

חטיבת המוקדים של טלכלל בעלת ניסיון רב במתן שירותי מיקור חוץ במגוון רחב של תחומים ומעניקה שירותים לעשרות ארגונים וחברות בתחומי התקשורת, הבנקאות, כרטיסי האשראי, המזון, האופנה, החשמל, המסחר, התעשייה, הבריאות, משרדי הממשלה ועוד.

חטיבת המוקדים של טלכלל מתמחה בניהול והפעלה של תחומים כגון: מכירות, שירות, תמיכה טכנית, גבייה, קידום והמרצת מועמדים, זימון תורים, טיוב נתונים, סקרים, BO, אישורי הגעה ועוד. פעילות חטיבת המוקדים בטלכלל מתאפיינת בהקמת מערך ייעודי עבור הלקוח, המותאם לצרכיו ולהגדרותיו ומתבצעת בניהול קפדני, איכותי ומקצועי של צוות מנהלים ועל פי מתודולוגיההמתבססת על ניסיון רב שנים.

טלכלל מנהלת מערך של מוקדים קבועים לצד מערך של מוקדים זמניים ייעודים אשר מוקמים לצורך פרויקט או פעילות ספציפית.

מוקדי מכירה

  • מכירות של שיחות יוצאות ונכנסות
  • מוקדי טלמרקטיניג עבור הזמנות טלפוניות
  • העמקת המכירה (upsale) ומכירה צולבת (cross sale).
  • מוקדי שיחות יוצאות ונכנסות לתיאום פגישות מכירה.
  • ביצוע Follow-up על פגישות והתנהלות מול מנהלי תיקי לקוחות.

מוקדי תמיכה ושירות

מתן מענה ללקוחות בהתאם לצרכים ואפיון שיוגדר מראש בשיתוף הלקוח,קבלת פניות, מתן הדרכה וסיוע טלפוני ברמה הטכנית.

מוקדי גבייה, מידע טיוב נתונים וזימון תורים

  • קבלת שיחות, קביעת ותזכור תורים לפי צרכי הלקוח ובהתאם לחלונות הזמן שהמערכת מספקת.
  • הוצאת שיחות לבסיסי נתונים, אימות וטיוב נתונים אישיים בשיחות טלפוניות בדגש על איסוף כתובות מייל ומספרי טלפון.
  • הפעלת מוקדים לטובת גביית חובות קלים עד כבדים. המוקדים נותנים מענה הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי.

מוקדים למגוון פעילויות

  • קידום והמרצת מועמדים לבחירות ארציות ומוניציפאליות.
  • פנייה למוזמנים לאירועים ולכנסים לצורך אישור הגעה.
  • קליטת הזמנה וביצוע החיוב בפועל בזמן אמת אל מול חברות האשראי (סליקה ב – On Line).
  • ביצוע סקרים טלפוניים, תיעוד תשובות הנשאלים על גבי מערכת web וניתוח הממצאים בהתאם לתוצאות הסקרים.